Ögongodis

Visst har vi alla haft våra distansflirtar som vi bara blir knä svaga av att se? ja det tror jag, att alla har! Så idag, så kommer han och jag känner hur benen blir som gele och munnen, ja den är öppen som på en jävla guldfisk. Bara åsynen av hans vackra siluett och otroligt manliga stil gjorde mig helt trollbunden, men så tänkte jag; hey..varför står jag här som en desperat nörd men munnen öppen och knäna är som om jag joggat två marathonlopp? Svaret belv enkelt, ibland vill hjärtat eller hjärnan någonstans dit kroppen inte vill/vill. Så fy på mitt hjärta!

Nu är det dags att packa lite, för inatt åker jag! GISSA VAR!?:) Tog en riktigt stor resväska som förhoppningsvis rymmer allt en kvinna behöver..= alldeles för mycket.

Ytligt, smaskigt och alldeles underbart!/

MRS X

Kommentarer
Postat av: johanna

Thnx :)

Eller hur! Det kan dom gott bli!

2009-03-24 @ 18:37:09
URL: http://johannamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0