life is short make it hot

Irriterande väder
Köpt nya kläder

Undra hur man lever i norrland där snön faller typ 700 dagar om året..(jag vet att de är 365) Jag blir faktiskt deppig när man pulsar fram i snön i ett par boots, jackan är lika tjock som en medelamerikan och näsan röd som rudolfs. Helt serisöt, det är inte konstigt att vi människor är med öppna för relationer under sommarn...fast..vad är väll en superbrun kropp emot en rudolfnäsa och svettringar pågrund av värmen när man stiger på bussen i sin feta jacka?....SOMMAR NU TACK! eller?

Hur härligt skulle det inte vara att ligga, blöt av saltvatten i en solstol och siprra i sig en god drink på stranden och se ut över havet, MUMS!

See you later biiatches!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du har en bra kväll.



Prenumerera gärna på min blogg, och säg bara till så prenumererar jag på dig med. =)

2009-03-24 @ 22:48:48
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: John

vem är du?

2009-03-25 @ 20:40:13
URL: http://denunderbarajohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0