Life is a bitch, and i love it

You suck, i suck we suck. ja det är ungefär det humöret jag är på idag, tänkte be min lärare sticka upp sin laser stråle i ***** idag, men men jag var så trevlig och gav henne en vacker suck this min när hon vände sig om. Vart så trött på min tuggummituggande anorektiska klasskompis idag, hon har noll hjärnceller och ska nog vara glad att hon ens har några vänner. Så himla pryd, tjusig och stel. GROW up och skaffa lite eld i käften...ingen lyssnar på en väään liten skjortflicka som får skjuts i pappas ferrari till skolan, då säger folk: you suck. Sedan är jag så jävla trött på alla dessa människor som tror sig vara så mycket bättre än alla andra, ingen kategori jag pekar på nu utan allmäna besserwissers..snälla åk ut i skogen och stanna.

Nä helt seriöst. nu ska jag och mitt underbara humör gå och duscha, jävligt länge.

I will be back and i know you will miss me.

Kissieess


Kommentarer
Postat av: vendela

fin blogg:)

2009-03-23 @ 19:58:26
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0